Paşii necesari pentru deschiderea unui magazin online

Deschiderea unui magazin online presupune mai mulţi paşi, fiecare cu proceduri relativ complexe. Astăzi vom afla pe scurt paşii necesari deschiderii magazinului virtual, pentru a vă analiza singuri situaţia şi a şti cam ce trebuie făcut pentru a începe o afacere de comerţ online. Iată paşii principali:

Înfiinţarea firmei

trebuie să se facă la început pentru a putea funcţiona în legalitate, atât în relaţiile cu furnizorii cât şi cu viitorii clienţi. Firma poate fi SRL sau PFA şi va avea ca obiect de activitate comerţul pentru funcţionarea magazinului online şi, după caz, importul pentru vânzarea produselor importate direct de la vânzătorii străini.

Modurile de plată şi expediere

trebuie stabilite tot la început pentru a le utiliza în magazinul virtual şi la livrarea produselor. Pentru onorarea comenzilor este nevoie să apelaţi la serviciile de curierat rapid sau le puteţi livra local chiar dumneavoastră, iar pentru plăţi se poate folosi plata ramburs sau plata integrată online.

Numele domeniului

ce va fi achiziţionat trebuie să fie ales cu grijă pentru că pe acesta se va clădi totul. Numele domeniului trebuie să fie unic, poate ţine cont de numele firmei sau poate fi o denumire legată de produsele comercializate. Numele poate fi şi unul mai aparte, ieşit din comun, însă de regulă e bine să fie expresiv, nu foarte lung şi uşor de reţinut.

Găzduirea site-ului

trebuie aleasă astfel încât să asigure în primul rând stabilitate, securitate şi nu în ultimul rând performanţă.

Platforma software

este magazinul online propriuzis ce va fi creat şi se bazează pe un soft ce trebuie achiziţionat sau închiriat. În funcţie de buget puteţi achiziţiona un software mai simplu sau mai complex, cu multiple facilităţi şi design personalizat.

Magazin-online-Deschis

Optimizarea magazinului virtual

trebuie tratată cu seriozitate pentru că ea va contribui la reuşita acestuia pe internet, din punct de vedere al vizibilităţii indexului si paginilor interne ale site-ului pe motoarele de căutare.

Promovarea magazinului online

trebuie să fie efectuată la început, dar şi mai apoi ca o operaţie periodică, pentru a atrage clienţii atât în mediul real cât şi în mediul virtual. Experienţa ne-a învăţat un lucru foarte important şi anume că veniturile din vânzări sunt direct proporţionale cu sumele investite în promovare.

Paşii necesari pentru deschiderea unui magazin online publicat: 2014-04-01T05:50:58+00:00, actualizat: 2017-01-03T05:22:13+00:00 by Magazine Online Virtuale