Ce servicii poţi primi când îţi doreşti un magazin online?

Atunci când doriţi să deschideţi un magazin online este bine să vă interesaţi din timp pentru a cunoaşte toate detaliile tehnice şi în plus să aflaţi cam ce tipuri de servicii conexe mai puteţi primi pentru a vă face şi planurile de perspectivă. Iată câteva caracteristici şi tipuri de servicii pe care le puteţi primi, individual sau cumulat, şi de la care nu ar trebui să faceţi rabat.

Serviciile de design sunt foarte importante pentru că pe lângă creşterea atractivităţii clienţilor ele pot creşte şi rata de conversie a magazinul online. Aşadar designul trebuie să fie unul profesional şi să permită navigarea uşoară cu găsirea rapidă şi comodă a produselor dorite. Pentru varianta optimă, atunci când comandaţi un magazin online virtual trebuie să specificaţi dacă doriţi clădirea acestuia pe o platformă open source sau una proprie personalizată, dacă va fi administrat de o singură persoană sau de o companie cu mai mulţi angajaţi, bugetul de care dispuneţi, termenul de finalizare dorit etc. Magazinele de la Tisromania.ro de exemplu, pe lângă serviciile de creare magazin online de bază ce asigură un design unic şi atractiv, mai au incluse şi opţiuni foarte importante şi utile precum adăugarea imaginilor fără limitări, adăugarea în dreptul produselor a caracteristicilor speciale, filtre avansate de căutare, multiple metode de efectuare a plăţilor, protecţie împotriva hackerilor etc.

În ce priveşte serviciile de gestionare a conţinutului magazinului online trebuie să ştiţi că acestea cad de regulă în sarcina dumneavoastră dar se pot face şi contra cost. La acest capitol pentru a vă uşura munca interesaţi-vă în special de accesul nelimitat la orice componentă a magazinului, de eventualele limitări la numărul de categorii şi produse, la gestionarea campaniilor de promovare şi trimiterea ediţiilor newsletter etc. Este bine să solicitaţi personalizarea în funcţie de necesităţi şi preferinţe a sistemului de management al conţinutului (CMS) pentru a avea control maxim şi a gestiona eficient magazinul online.

În general magazinele sunt optimizate din start, mai mult sau mai puţin, însă întotdeauna mai este loc pentru îmbunătăţiri. Descoperim aşadar şi serviciile de optimizare a magazinului virtual ce pot aduce multiple îmbunătăţiri. Timpul de încărcare a paginilor poate fi redus prin optimizarea codurilor, coşul de cumpărături poate fi optimizat pentru a permite adăugarea mai uşoară a produselor odată găsite pe site, pagina de confirmare poate fi mult simplificată pentru a nu pune niciun fel de probleme cumpărătorilor, paginile pot fi optimizate pentru motoarele de căutare etc. Bineînţeles asemenea servicii de optimizare pot fi primite atât din start la crearea magazinului online, cât şi ulterior în cazul în care aveţi deja un alt tip de magazin online cumpărat anterior, iar rezultatul final va fi unul spectaculos, rata de conversie putând fi crescută astfel până la 400% !

Ce servicii poţi primi când îţi doreşti un magazin online? publicat: 2014-06-16T04:16:31+00:00, actualizat: 2017-11-07T12:21:16+00:00 by Magazine Online Virtuale