Secţiunile unui magazin online

Un magazin online este compus din 2 secţiuni principale Front end şi Back end. Aceste 2 secţiuni există de o parte şi de alta a ceea ce este afişat pe ecranul monitorului … cu alte cuvinte, în limba româna putem traduce ca existând 2 zone de acţiune „partea din faţă” şi „partea din spate” a magazinului virtual …

Câteva cuvinte despre fiecare:

Front end sau Storefront reprezintă „partea din faţă” a magazinului virtual, vizibilă şi accesibilă publicului larg, aceasta interfaţă afişată pe ecranul monitorului permiţând vizitatorilor să navigheze prin magazin, să caute produsele dorite, să adauge produse în coşul de cumpărături, să plaseze comenzi, etc.

Back end sau Administration este „partea din spate” a magazinului, interfaţa afişată pe ecran de această dată fiind accesibilă numai administratorilor după autentificare, prin intermediul ei desfăşurându-se activităţi precum gestionarea categoriilor şi produselor, administrarea comenzilor clienţilor, etc. Tot aici se află şi panoul de control (Control Panel) cu ajutorul căruia se pot efectua setările, configuraţia şi aspectul magazinului online.

Despre reuşita magazinului nostru putem vorbi numai dacă există şi funcţionează impecabil cele 2 secţiuni cu facilităţile specifice fiecăreia !

Secţiunile unui magazin online publicat: 2012-10-30T08:26:03+00:00, actualizat: 2017-11-07T12:35:07+00:00 by Magazine Online Virtuale