Programe de loialitate

Un program de loialitate este un sistem automat integrat în magazinul virtual, ce are misiunea de a recompensa loialitatea clienţilor magazinului online respectiv. Acest tip de program are ca efect păstrarea în timp a clienţilor şi stimularea lor de a face mai des cumpărături din magazinul online respectiv.

Este bine de ştiut că unele programe de loialitate pot avea şi restricţii sau reguli speciale. Iată câteva dintre ele:
– ignorarea comenzilor telefonice sau prin e-mail şi luarea în calcul a comenzilor efectuate strict online;
– imposibilitatea transmiterii punctelor altui client;
– imposibilitatea schimbării punctelor în numerar;
– neacceptarea punctelor pentru reducerea preţului altor produse aflate în coşul de cumpărături;
– neoferirea garanţiei produselor recompensă;
– condiţionarea recompensei de o vârstă minimă obligatorie, etc.

Pentru a preveni neplăcerile, este bine să citiţi cu mare atenţie condiţiile generale, durata şi modul de funcţionare al acestor programe, pentru a beneficia la maxim de reducerile sau recompensele oferite pe merit cumpărătorilor activi şi mai ales fideli ai acelui magazin online. Odată cunoscute şi înţelese regulile „jocului”, avantajele vor fi evidente ambelor părţi, atât clienţilor cât şi comercianţilor.

Programe de loialitate publicat: 2013-02-18T19:50:50+00:00, actualizat: 2017-01-03T05:22:13+00:00 by Magazine Online Virtuale