Funcţionalităţi superioare ale magazinelor virtuale (2)

Spuneam anterior că anumite funcţionalităţi superioare ale magazinelor virtuale pot spori gradul de interacţiune cumpărător – magazin, având rezultate clar pozitive în desfăşurarea activităţii online.

Vom continua aici prezentarea altor asemenea funcţionalităţi foarte utile atât vizitatorilor şi clientilor, cât si proprietarilor de magazine:

– adăugarea produselor într-o structură complexă, formată din categorii şi subcategorii

– editarea rapidă şi în siguranţă a categoriilor şi subcategoriilor de produse

– soluţii de filtrări multiple şi cumulate, după diverse criterii, la căutările în magazinul online

– opţiuni complete de editare a comenzilor primite online şi a clienţilor magazinului

– înregistrarea clienţilor ca persoane fizice sau ca persoane juridice

– multiple opţiuni de comandă ale clienţilor, aceştia putând adăuga şi alege ulterior din listă, cumpărători diferiţi şi adrese de livrare diferite

– vizualizarea din contul clienţilor a comenzilor şi a stadiului în care se află acestea.

Funcţionalităţi superioare ale magazinelor virtuale (2) publicat: 2012-12-26T18:14:12+00:00, actualizat: 2017-11-07T12:34:18+00:00 by Magazine Online Virtuale