Elemente cheie în paginile produselor

Într-un magazin online, paginile produselor trebuie să conţină bine puse la punct elementele cheie, pentru a determina atât o bună indexare a motoarelor de căutare cât şi finalizarea vizitelor prin adăugarea produselor în coş.

1. Titlul descriptiv
Este bine ştiut faptul că o pagină web este găsită în rezultatele motoarelor de cautare în special după titlu, deci se impune adăugarea unui titlu clar şi explicit fiecărei pagini cu produse din magazinul virtual.

2. Fotografiile produselor
Într-un magazin modern, prezenţa fotografiilor ataşate produselor nu mai este opţională. Posibilitatea de a mări semnificativ fotografiile ataşate şi de a vedea produsele în detaliu şi din unghiuri diferite, va aduce un plus de mulţumire şi apreciere clienţilor.

3. Descrierea produselor
O descriere amănunţită va furniza cumpărătorului toate informaţiile de care are nevoie. Pe lângă titlu şi fotografii, descrierea trebuie să includă o listă detaliată cu toate atributele produsului prezentat, însă fără a se utiliza un jargon mult prea tehnic, greu de înţeles de către cumpărătorii neiniţiaţi.

4. Disponibilitatea produselor
Un aspect important este prezentarea datelor reale şi complete despre disponibilitatea produsului, costul final (inclusiv taxele şi costurile de expediere), timpul de livrare. Timpii mari de livrare şi lipsa repetată din stoc a produselor, scad dorinţa clienţilor de a mai cumpăra din magazinul online respectiv.

Elemente cheie în paginile produselor publicat: 2012-11-23T16:33:48+00:00, actualizat: 2017-01-03T05:22:13+00:00 by Magazine Online Virtuale