Afişarea informaţiilor în pagina produsului

Astăzi vă prezentăm câteva sfaturi despre cum trebuie expusă informaţia în pagina produsului.

Metoda cea mai bună în a oferi informaţii este stratificarea, astfel cei interesaţi vor găsi informaţia doar la un click distanţă, iar cei neinteresaţi nu vor fi „deranjaţi” în niciun fel de informaţii inutile.

Evitaţi pe cât posibil greşeala clasică, furnizarea de informaţii insuficiente în descrierea produselor şi, în contrast, evitaţi furnizarea de informaţii în exces sau prea complicate.

În cazul unor produse ce diferă doar printr-un parametru, simpla diferenţiere „X mm” şi „Y mm” nu este deloc utilă în alegerea cumpărătorului. În aceste cazuri se recomandă adăugarea unor descrieri ce diferenţiază produsele, de ex: „X mm … aparat foto pentru începători”, „Y mm … aparat foto pentru avansaţi”, cumpărătorul va şti astfel, din simpla lecturare a titlului sau descrierii, ce produs i se potriveşte mai bine.

În cazul unor produse identice, la care diferă doar culoarea sau mărimea, este recomandată adăugarea de fotografii din care să reiasă pe cât posibil vizual diferenţierea dintre acestea, utilizarea unei singure poze pentru produse diferite putând fi derutantă.

Aglomeraţia de produse în pagina afişată s-a dovedit mai degrabă contraproductivă, simplitatea fiind cheia în pagina unui produs. Concentrarea fiecărei pagini pe un singur produs a devenit în ultimul timp o normă nescrisă a comercianţilor online de succes.

În final, claritatea trebuie respectată cu stricteţe. Vizitatorul trebuie să perceapă pagina produsului astfel: Acesta este produsul, iată o imagine a acestuia, acestea sunt detaliile sale, aici este preţul său, iar aici este coşul de cumpărături !

Afişarea informaţiilor în pagina produsului publicat: 2012-11-10T20:20:06+00:00, actualizat: 2017-11-07T12:34:55+00:00 by Magazine Online Virtuale