5 sfaturi pentru asigurarea garanţiei

Odată ce un produs a fost vândut, afacerea nu se termină aici. Asigurarea garanţiei, aşa cum a fost promisă la vânzarea produsului, trebuie să decurgă în cele mai bune condiţii pentru a trece cât mai uşor pentru eventualele neplăceri ce se pot ivi pe parcurs. Deţineţi un magazin? Iată câteva sfaturi pentru o bună asigurare a garanţiei:

1. Asiguraţi amabilitatea personalului ce preia produsele defectate. Supărarea clientului poate trece mai uşor dacă este întâmpinat cu un zâmbet şi cu asigurări de rezolvare a problemelor.

2. Personalul din departamentul service trebuie să aibă cunoştinţe tehnice cât mai bune, pentru a înţelege şi prelua exact simptomele aparatului şi pentru a promite în cunoştinţă de cauză rezolvarea posibilă a problemelor.

3. Rezolvaţi transportul produsului adus la reparat într-un mod convenabil de ambele părţi.

4. Respectaţi pe cât posibil termenul de reparare promis. Un timp mai scurt înseamnă foarte mult pentru client.

5. Dacă se ivesc probleme pe durata garanţiei, o bune comunicare poate ameliora supărările suplimentare. În niciun caz nu daţi impresia că nu aveţi timp de garanţii dând prioritate doar vânzărilor.

6. Ţineţi cont de reclamaţiile ulterioare ale clientului după efectuarea reparaţiilor în garanţie, transportul produselor tur-retur, starea produsului după livrare, lipsa accesoriilor, alte probleme. Puteţi interveni şi solicită colaboratorilor o atenţie sporită sau chiar alte măsuri.

5 sfaturi pentru asigurarea garanţiei publicat: 2013-05-29T07:23:09+00:00, actualizat: 2017-01-03T05:22:13+00:00 by Magazine Online Virtuale